Nieuwe foto's! - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Tim Hul - WaarBenJij.nu Nieuwe foto's! - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Tim Hul - WaarBenJij.nu

Nieuwe foto's!

Door: Tim

Blijf op de hoogte en volg Tim

04 Mei 2012 | Thailand, Chiang Mai

Hee mensen,

Op veler verzoek hier een hele rits foto's van mijn tijd in het Tomatendorp.

Geniet!

Tim

  • 04 Mei 2012 - 12:41

    Marloes:

    Tnx bro!!

  • 04 Mei 2012 - 23:28

    Sandra:

    Nou, leuk voor jou... En lach niet zo veel...

    Nee even alle gekheid op een stokje... Ik haat je en kom maar weer naar huis.

    Nou nu even alle gekheid op een tandenstoker, ziet er echt heel leuk uit, goed dat het zo goed gaat. We missen je wel, maar ga zo door, veel plezier!

    Gr Sandra.

  • 05 Mei 2012 - 06:38

    Hensiepens:

    Tim, het zijn wederom prachtige foto's! Ik heb nu al zin om zelf die kant weer op te gaan. En die trekking laat ik me niet ontzeggen!) Maar super dat je het hebt volbracht en dat je er zo'n goed gevoel aan over hebt gehouden. Waar ben je nu eigenlijk?
    Ik zit nu in Four Thousand Islands, zuiden van Laos. Wederom een Hedonistisch paradijsje is mijn eerste indruk. Gisteren nog tot laat Karaoke lopen bleren met wat locals in Pakse. Vermoeiend man, dat reizen...

  • 05 Mei 2012 - 14:53

    Elly:

    Hey Tim,
    Prachtige foto's! Geeft een mooi aanvullend beeld bij je verhalen! Wat een verschil met hier: ik kijk uit raam: wapperende vlaggetjes voor 5 mei. Tja...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Chiang Mai

India

Recente Reisverslagen:

26 Februari 2014

Ik geloof, ik geloof, ik geloof

26 Augustus 2012

Dubbelleven 2: Expat

19 Augustus 2012

Dubbelleven

12 Augustus 2012

Dubbelleven 1: Ajarn

02 Juli 2012

De Hans Koek-Factor
Tim

Actief sinds 24 Jan. 2012
Verslag gelezen: 188
Totaal aantal bezoekers 24020

Voorgaande reizen:

22 Januari 2012 - 30 November -0001

India

Landen bezocht: